Over ons

KNNV staat voor Koninklijke Nederlandse Natuurhistorische Vereniging, gemakkelijker is de ondertitel “Vereniging voor Veldbiologie”.

Voor leden van KNNV Groningen is de natuur als een verhaal uit de “Duizend en één Nacht”. Bij elke excursie nieuwe waarnemingen en nieuwe ervaringen. Maar het gaat verder dan alleen de eigen natuurbeleving. Met onderzoek en inventarisaties worden bijdragen aan natuurbeheer en natuurbescherming geleverd.

Vanaf 1901 is zowel de KNNV als onze afdeling actief. Wil je eens kennis maken? Kom dan binnen in deze digitale etalage en ontmoet onze excursies, onze werkgroepen en onze projecten. Of blader door naar de website van de landelijke KNNV voor reizen, kampen en andere activiteiten.